فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

حراج آخر تابستان اسپورتلند

در خبر / جشنواره های خرید

در حراج آخر تابستان اسپورتلند، کالاهای ضروری از برندهای مورد علاقه‌تان را با قیمتی استثنایی و محصولات فصول گذشته را با تخفیف بیشتر خریداری کنید.

اگر مدتهاست که خرید لوازم و تجهیزات ورزشی را در ذهنتان برنامه‌ریزی کرده‌اید اما همیشه در عمل ته لیست مانده و در آخر هم حذف شده، امروز وقت آن است که از این فرصت استثنایی استفاده کرده و محصولات مورد علاقه خود را با کیفیتی عالی و قیمتی بی‌رقیب از اسپورتلند تهیه کنید.

بازگشت به مدرسه یا back to school حراج آخر فصل فروشگاه اسپورتلند است که شما می‌توانید از تخفیفات بی‌نظیر آن استفاده کنید.

حراج بازگشت به مدرسه برای چه کسانی است؟

فرقی نمی‌کند شما فرزند مدرسه‌رو دارید یا دانشجو هستید، معلمید یا یک والد یا مراقب، این حراج برای شماست. برای هر فردی که نیاز به لباس ورزشی، کفش، کوله پشتی و ساک، قمقمه و... دارد این حراج فرصتی استثنایی است.

شما ممکن است یک ورزشکار باشید که به لباس و تجهیزات ورزشی به طور مداوم نیاز داشته باشید، چرا از این فرصت استفاده نکنید؟ چرا وقتی می‌توانید در ازای پرداخت مبلغ یک کالا، دو محصول دریافت کنید، این کار را نکنید؟!

اگر یک والد هستید که به دنبال تهیه تجهیزات مدرسه فرزند خود می‌باشد، اگر کفش ورزشی و لباس باشگاهی فرزندتان در فصل تابستان عمرش به پایان رسیده و برای مدرسه و زنگ ورزش نیاز به کتانی ورزشی جدید یا یک دست لباس ورزشی پاییزه دارد، این حراج برای شماست.

داشتن یک دست گرمکن ورزشی و یا یک ست سویشرت و شلوار برای هر دانشجویی ضروری است. یک لباس مناسب برای به تن کردن در شب‌های خنک پاییز در خوابگاه، یا یک جفت کفش ورزشی راحت برای پیاده روی در مسیر دانشگاه. حراج back to school فرصت مناسبی برای دانشجویان است تا پاییز خود را پرانرژی‌تر شروع کنند.

و یا ممکن است شما از افرادی باشید که خرید از حراجی‌ها شما را سر ذوق می‌آورد و هیجان زده می‌شوید. چه کسی نمی‌شود؟ خرید از حراجی خوب که کالاهایی با کیفیت و ارزشمند را با قیمتی باور نکردنی ارائه می‌دهد همیشه حال آدم را خوب می‌کند. نگویید که برای شما اینطور نیست!

اگر حوصله بازارگردی ندارید و دوست دارید در خانه بنشینید و سفارش خود را از روی مبل خود ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید، از این خرید اینترنتی لذت ببرید. خرید اینترنتی آن هم حراج! چه کسی حاضر است این را از دست بدهد؟!

شاید تولد دوستتان نزدیک است. همان دوست ورزشکاری که خیلی به سلامتی و تناسب اندام خود اهمیت می‌دهد و همیشه از هدیه گرفتن ملزومات ورزشی ذوق زده می‌شود. چه چیز بهتر از خرید یک لباس یا کفش ورزشی شیک و با کیفیت، آن هم با قیمتی عالی!

برخی از افراد قدر فرصت‌ها را خوب می‌شناسند، وقتی کالایی مصرفی را که به آن نیاز دارند در جایی می‌بینند که قیمت واقعی‌اش خیلی بیشتر از چیزی است که دارد به فروش می‌رسد، از فرصت استفاده کرده و چندتا از آن را می‌خرند، می‌دانند این کار در اقتصاد ایران نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید. شما نیز می‌توانید در این حراج آخر فصل همین کار را کنید.

حراج-آخر-تابستان-اسپورتلند

چه کالاهایی در این حراج ارائه می‌شوند؟

اسپورتلند با ارائه محصولات تخصصی ورزشی همچون لباس ورزشی، کفش، اکسسوری، کیف از برندهای معتبری مانند نایکی، آدیداس، اندرامور، ریباک، اسپورتلند، اسکیچرز، جردن، پوما، ویکو و... امکان خرید محصولات با کیفیت را برای تمام مردم از اقصی نقاط ایران فراهم کرده است. در حراج بازگشت به مدرسه شما می‌توانید از تخفیفات زیر بهره‌مند شوید:

  • تا 80 دصد تخفیف بر روی محصولات منتخب
  • 50 درصد تخفیف در خرید محصول دوم
  • دریافت رایگان محصول سوم در صورت خرید سه محصول (2 تا بخر 3 تا ببر)

چگونه از حراج آخر تابستان استفاده کنید؟

برای خرید از سایت اسپورتلند نیاز به داشتن حساب کاربری ندارید. هرچند با داشتن حساب کاربری و عضویت در سایت می‌توانید از امکاناتی که توسط فروشگاه برای باشگاه مشتریان درنظر گرفته شده استفاده نمایید. این موارد عبارتند از:

  • اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جشنواره‌ها
  • دریافت هدیه روز تولد
  • دریافت اعتبار خرید
  • دریافت تخفیفات و امتیازات ویژه‌تر برای مشتریانی که اقدام به خریدهای بعدی کنند

آیا محصولات و کالاهای موجود در حراج آخر فصل دارای کیفیت و ضمانت هستند؟

اسپورتلند با ارائه محصولات برندهای معتبر در حوزه لباس ورزشی، کفش و تجهیزات و ملزومات ورزشی در خدمت مشتریان خود از سراسر ایران است. حفظ اعتبار و خوشنامی در طی بیش از 20 سال فعالیت چیزی است که باعث ایجاد مشتریان وفادار برای اسپورتلند شده است.

ارسال سریع کالا، بازگشت بی قید و شرط کالا، تضمین قیمت گذاری عادلانه، تضمین اصالت کالای مشاهده شده در سایت با کالای ارسالی، خدمات پس از فروش و... همگی نشان از تعهد و تخصص این فروشگاه دارد. فرقی ندارد شما کالا را در حراج آخر فصل این فروشگاه بخرید و یا در روزهای دیگر. چیزی را که دریافت می‌کنید دقیقاً همان چیزی است که در فروشگاه مشاهده و انتخاب کرده‌اید.

ارسال کالا در حراج آخر فصل اسپورتلند چگونه است؟

اسپورتلند امکان ارسال رایگان در سراسر کشور را برای مشتریان در نظر گرفته و سفارش‌ها در شهرهای تبریز و تهران در صورت موجود بودن محصول و کالا در شعب در همان روز توسط پیک تحویل داده می‌شوند. سفارش شهرستان‌های دیگر از طریق پست پیشتاز انجام خواهد گرفت.

البته لازم به ذکر است که حراج بازگشت به مدرسه که حراج آخر فصل تابستان این فروشگاه است فقط شامل محصولات فروشگاه اینترنتی و کالاهای موجود در شعب شهر تبریز می‌شود و ارسال رایگان برای خریدهای بالای 2 میلیون تومان می‌باشد.

چرا از اسپوتلند خرید کنید؟

مزیت خرید آنلاین در فروشگاه اینترنتی اسپورتلند این است که با پیشنهادهای ویژه‌ای که ارائه می‌دهد در زمان و مهمتر از همه در هزینه صرفه‌جویی خواهید کرد. شما به راحتی می‌توانید محصولات و قیمتهایشان را به صورت آنلاین مقایسه کنید و خریدی دلچسب را تجربه نمایید. علاوه بر این امکان تعویض کالا یا مرجوع نمودن آن نیز برای شما در نظر گرفته شده است. از آنجایی که گاهی مشتریان برای امتحان کالای خریداری شده به فرصت نیاز دارند، فروشگاه اسپورلند فرصت تست کالاهای فروخته شده را 2 روز کاری پس از تحویل در نظر گرفته است. برای اطلاع از این امکانات و خدمات حتماً قبل از خرید «خدمات مشتریان» سایت را مطالعه کنید.

حراج-آخر-تابستان-اسپورتلند

فروشگاه اسپورتلند را بیشتر بشناسید.

مجموعه اسپورتلند در سال 1382 تأسیس گردید و در تبریز فعالیت خود را آغاز نمود. در راستای تحقق هدف تأسیس بزرگترین مولتی برند ورزشی ایران بــا ثبت نام تجاری اسپورتلند در سال 1395 و افتتاح و راه‌اندازی شعبات جدید شروع به ارائه خدمات به صورت گسترده‌تر کرد. امروز این مجموعه در شهرهای مختلفی چون تبریز، تهران، مشهد، کرج شعبات و نمایندگی‌های فروش حضوری داشته و با برندهای متعددی همکاری می‌نماید.

همچنین با افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی درجهان، به منظور فراهم نمودن خریدی آسان برای تمامی مردم و صرفه‌جویی در وقت ایشان، امکان خرید اینترنتی با ارسال رایگان محصولات و ارائه گارانتی برگشت کالا را از سال 93 فراهم نمود.

اگر در شهری زندگی می‌کنید که به فروشگاه‌های تخصصی ورزشی با محصولات متنوع و خوش قیمت دسترسی ندارید، لازم نیست به شهرهای دیگر سفر کنید. اسپورتلند اینجاست تا همه بتوانند چیزی را که دوست دارند، بخرند.

با یک بار خرید از فروشگاه اسپورتلند مشتری همیشگی آن خواهید شد. چرا از این حراج برای اولین خرید خود استفاده نکنید تا ببینید آیا اسپورتلند واقعاً همانی است که ادعا می‌شود یا خیر؟ مطمئنیم شما نیز مشتری ثابت این فروشگاه مولتی برند خواهید شد. امتحان کنید.

به یاد داشته باشید برای خرید برندهای معروف، شیک پوشی و راحتی نباید حتماً هزینه زیادی کرد. کافی است خوش شانس باشید و از فرصتهایی که پیش می‌آید اطلاع پیدا کنید. این فرصت را در حراج آخر تابستان و جشنواره back to school اسپورتلند مغتنم شمرده و پاییز زیبا را زیباتر آغاز کنید.