فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

چگونه ساعت ورزشی مناسب خود را انتخاب کنیم؟

در راهنما / راهنمای خرید

ورزش مورد علاقه شما هر چه باشد، یک ساعت ورزشی مناسب می‌تواند تجربه‌تان را بهبود ببخشد. بهترین ساعت‌ ورزشی نه تنها تمرینات شما را با جزئیات زیاد پیگیری می‌کند، بلکه به شما کمک می‌کند آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنید تا مطمئن شوید که به شیوه‌ای مؤثر و سریع عمل می‌کنید.

استفاده از ساعت‌ ورزشی راهی عالی برای پیگیری پیشرفت شماست، چه در خانه تمرین کنید، چه در باشگاه یا خارج از منزل. آن‌ها با GPS داخلی برای ردیابی مسیر، تعداد زیادی حسگر تناسب اندام و طراحی‌های بادوام ارائه می‌شوند.

آنها ترکیبی ایده‌آل از ردیاب تناسب اندام و ساعت مچی ورزشی هوشمند هستند که عمر باتری بهتری نسبت به ساعت‌های هوشمند استاندارد دارند. همچنین پیدا کردن یک ساعت ورزشی که در مدت زمان طولانی راحت باشد، داده‌های قابل اعتمادی را جمع‌آوری کند و به اندازه کافی دوام داشته باشد، بسیار مهم است.


ساعت_ورزشی

ویژگی‌های مهم یک ساعت ورزشی چیست؟

  • به روز رسانی: همانطور که در مورد گوشی‌های هوشمند می‌بینیم، سازندگان به طور دوره‌ای به روز رسانی سیستم عامل ساعت‌های خود را ارائه می‌کنند. این به‌روز رسانی‌ها می‌توانند از رفع اشکال ساده تا اصلاح‌های کامل متغیر باشند. این بخش از طراحی ساعت‌های اسپرت مردانه یا زنانه بسیار کاربردی است، زیرا به این معنی است که شما می‌توانید بدون نیاز به خرید ساعت جدید از آخرین ویژگی‌ها استفاده کنید. برای به روز رسانی سیستم عامل خود، کافی است ساعت خود را به برنامه گوشی خود متصل کنید و دانلود از طریق بلوتوث شروع می شود.
  • اندازه و وزن ساعت ورزشی: از آنجایی که شما آن را برای مدت طولانی استفاده خواهید کرد، اندازه فیزیکی و وزن یک ساعت ورزشی مهم است. ممکن است شما کمی از اندازه صفحه نمایش، دوام و اغلب مقداری از عمر باتری را قربانی تغییرات کوچکتر و سبک‌تر کنید، اما برای برخی از افراد به دست آوردن راحتی ارزش آن را دارد.
  • صفحه نمایش ساعت ورزشی: صفحه نمایش ساعت ورزشی یکی دیگر از نکات مهم است. اینها از نظر اندازه و وضوح متفاوت هستند. در انتهای این طیف، نمایشگرهای درخشان AMOLED قرار دارند که در دنیای ساعت‌های هوشمند رایج‌تر هستند. در بیشتر موارد، می‌توانید انتظار داشته باشید که گران‌قیمت‌ترین ساعت‌ها دارای صفحه‌نمایش‌های بزرگ، با وضوح بالا و رنگارنگ باشند. اگر از ساعت خود صرفاً برای جمع‌آوری داده‌ها استفاده می‌کنید تا سپس آن را در تلفن یا رایانه خود جمع‌آوری کنید، می‌توانید یک ساعت ورزشی با نمایشگر کوچک‌تر یا با کیفیت پایین‌تر انتخاب کنید و لزومی ندارد هزینه زیادی بابت این مورد بپردازید.
  • دکمه‌ها و صفحه های لمسی: بسته به نوع و مدل، راه‌های مختلفی برای تغییر تنظیمات و جابه‌جایی بین حالت‌ها در ساعت‌های ورزشی وجود دارد، از جمله دکمه‌های کناری و صفحه‌نمایش و حتی عملکرد صفحه لمسی. در نهایت، انتخاب به ترجیح شخص بستگی دارد.
  • برنامه‌های گوشی‌های هوشمند: یکی از پرکاربردترین ویژگی‌های یک ساعت ورزشی در واقع خود ساعت نیست، بلکه اپلیکیشن مربوط به گوشی هوشمند آن است. نحوه کار به این صورت است: کاربر فعالیت خود را با ساعت خود ثبت می‌کند، داده‌ها و ردیابی را از طریق بلوتوث در تلفن خود آپلود می‌کند و سپس می‌تواند به نمودارها، نقشه ها، آهنگ ها، جداول مقایسه، جزئیات سلامت و موارد دیگر دسترسی داشته باشد.

 


ساعت_ورزشی

ویژگی‌های تخصصی یک ساعت ورزشی چیست؟

می‌توانید به اسپورتلند اعتماد کنید. ما نظرات و توصیه‌های صادقانه‌ای را بر اساس دانش به روز و تجربه دنیای واقعی ارائه می‌کنیم.

بهترین ساعت‌ ورزشی ها دارای چند ویژگی ضروری هستند، از جمله GPS داخلی برای ردیابی دقیق در فضای باز، نمایشگر نوری ضربان قلب برای ثبت ضربان قلب شما در حین فعالیت‌ها و نمایشگری که در همه شرایط به راحتی قابل خواندن است.

با نگاهی فراتر از این ویژگی‌های اصلی، بسیاری از ویژگی‌های دیگر‌ نیز در ساعت‌های ورزشی یافت می‌شوند که می‌توانند آن‌ها را از بقیه ساعت‌ها متمایز کنند.

عمر باتری

 شارژ برخی از انواع ساعت‌ ورزشی حتی در صورت ردیابی فعالیت‌های روزانه تا چندین هفته دوام می‌آورد، و برخی از مدل‌های رده‌بالا حتی برای افزایش بیشتر عمرشان پنل‌های خورشیدی دارند. در عوض ساعت مچی ورزشی هوشمند فقط یک یا دو روز دوام خواهند آورد.

پشتیبانی از سنسور بلوتوث

در حالی که انواع بهترین ساعت‌ ورزشی زنانه و مردانه دارای حسگرهای زیادی برای ردیابی تمرینات شما هستند، ممکن است بخواهید حسگرهای خارجی دیگر را برای دریافت دقیق‌ترین و مفیدترین داده‌ها به آن وصل کنید.

نقشه‌ها و ابزارهای ناوبری

بسیاری از مدل‌های ساعت‌ ورزشی مردانه و زنانه برای کمک به یافتن مسیر در مسیری که از پیش تعیین‌شده، ویژگی ناوبری را ارائه می‌کنند، اما انواع ساعت‌ ورزشی مدل بالا نقشه‌های رنگی را برای کاوش در مناطق جدید با روش ساده‌تری ارائه می‌دهند.

GPS چند باند

که با عنوان GPS دو بانده نیز شناخته می‌شود، نسبت به ردیابی GPS سنتی دقیق‌تر است، به خصوص در شرایط دشوار مانند زمانی که در جنگل یا بین ساختمان‌های بلند قرار دارد. این ویژگی در حال حاضر در بسیاری از انواع ساعت‌ ورزشی میان‌رده و رده بالا موجود است، اما باتری بیشتری نسبت به GPS استاندارد مصرف می‌کند.

حالت چند ورزشی

ورزشکاران سه گانه و سایر ورزشکاران چند ورزشی به این حالت نیاز دارند که فعالیتهای چند رشته را ردیابی می‌کند. این ویژگی همیشه در انواع ساعت‌ ورزشی ارزان و ساعت‌ مچی ورزشی هوشمند گنجانده نمی‌شود. حتی گاهی ارزش دارد که به دنبال ویژگی «حالت شنا در آب‌های آزاد» نیز باشید.

ذخیره سازی موسیقی

این ویژگی برای کسانی که می‌خواهند گوشی خود را کنار بگذارند بسیار مفید است. ذخیره‌سازی موسیقی یکی از ویژگی‌های رایج در انواع ساعت‌ ورزشی است، بنابراین می‌توانید موسیقی خود را در ساعت دانلود کنید تا به صورت آفلاین به آن گوش دهید. البته برای پخش موسیقی نیز به یک جفت هدفون بلوتوث بی‌سیم نیاز دارید.

تمرینات ساختاریافته

اگر دوست دارید تمرینات خود را ایجاد کنید یا از یک برنامه تمرینی پیروی می‌کنید و می‌خواهید تمرینات را به ساعت خود اضافه کنید، این ویژگی به شما امکان می‌دهد آنها را در خود دستگاه یا با استفاده از برنامه در ساعت برنامه‌ریزی کنید. سپس مراحل را از روی مچ دست خود دنبال کنید. این قابلیتی است که اکنون باید حتی در مدلهای ساعت‌ ورزشی ارزان و ساعت مچی ورزشی هوشمند اسپرت نیز مشاهده کنید.

ویژگی‌های هوشمند

فراتر از موسیقی، بسیاری از انواع ساعت ورزشی اکنون اعلان‌ها، پیش بینی آب و هوا و پرداخت‌های NFC را نیز ارائه می‌دهند.

تجزیه و تحلیل تمرین

اکثر ساعت‌های ورزشی اختصاصی در حال حاضر به شما بازخوردی در مورد تمرینتان می‌دهند تا به شما بگویند که آیا تعادل بین تمرین‌های سخت و آسان را دارید یا خیر، و از برخی آمارها مانند تغییر ضربان قلب برای راهنمایی در مورد آمادگی شما برای تمرین در یک زمان خاص استفاده می‌کنند.

برنامه‌های تمرینی و تمرین‌های پیشنهادی

بسیاری از انواع ساعت ورزشی زنانه و مردانه امروزی بر اساس تناسب اندام و میزان تمرینی که در جلسه آخرتان انجام دادید، تمرین‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کنند.

ساعت_ورزشی

ورزشکاران حرفه‌ای از کدام ساعت ورزشی استفاده می‌کنند؟

به طور کلی توصیه می‌کنیم هنگام انتخاب لوازم ورزشی، ورزشکاران حرفه‌ای را الگوی خود قرار ندهید. زیرا اکثراً آن چیزی را می‌پوشند که از آن‌ها حمایت مالی می‌کند. بنابراین چیزی که آن‌ها استفاده می‌کنند لزوماً بهترین پیشنهاد برای خرید شما نیست. علاوه بر این، آن‌ها ورزشکارانی حرفه‌ای یا مربیان رده بالا هستند، بنابراین استفاده آنها از ساعت ممکن است دقیقاً آن چیزی نباشد که یک آماتور از ساعت ورزشی خود می‌خواهد.

ساعت_ورزشی

چگونه ساعت ورزشی مناسب را انتخاب می‌کنید؟

بسته به ورزش خود، نیاز دارید تا داده‌های ورزشی خاصی را اندازه‌گیری کنید. به این ترتیب می‌توانید ساختار بیشتری به تمرینات خود اضافه کرده و به طور موثرتری تمرین نمایید. اما چگونه می‌توان بهترین ساعت ورزشی را برای خود پیدا کرد؟ برای اینکه این کار را برای شما آسان کنیم، ویژگی ساعت‌های ورزشی را برای هر ورزش معرفی می‌کنیم‌.

ساعت_ورزشی

ویژگی یک ساعت ورزشی برای دویدن

آیا به دنبال یک ساعت ورزشی برای اندازه‌گیری عملکرد دویدن خود هستید؟ مهمترین عامل برای اندازه‌گیری عملکرد دویدن شما یک گیرنده GPS داخلی است. این نشان دهنده سرعت و مسافت طی شده شما ست.

سال‌های زیادی مردم بدون این فناوری به خوبی تمرین می‌کردند و به یک تکه کاغذ و کرونومتر بسنده می‌کردند. اما در سال‌های اخیر، ساعت‌ها بسیار محبوب شده‌اند. مطمئناً داشتن یکی از این ساعت ورزشی مردانه یا زنانه مزایایی دارد؟

ساعت‌ ورزشی برای دویدن ویژگی‌های فراوانی را ارائه می‌دهند که شما را به یک دونده بهتر تبدیل می‌کنند. اما آیا این بدان معناست که شما برای استفاده حداکثری از تمرین خود به یک ساعت دویدن نیاز دارید؟ پاسخ، به اهداف دویدن شما و درک بیشتر در مورد آنچه که ساعت دویدن ارائه می‌دهد بستگی دارد.

ویژگی یک ساعت ورزشی برای دوچرخه سواری

درست مانند ساعت ورزشی برای دویدن، مهمترین ویژگی برای دوچرخه سواران یک گیرنده GPS داخلی است. به این ترتیب، می توانید مسافت، سرعت و مسیر دوچرخه سواری خود را اندازه گیری کنید.

ساعت_ورزشی

ویژگی یک ساعت ورزشی برای شنا

ساعت شنا باید ضد آب باشد. علاوه بر این، احتمالاً می‌خواهید بدانید که چقدر سریع و دور شنا می‌کنید. در استخر می‌توان از طول استخر و در آب‌های آزاد از سنسور GPS استفاده کرد. ردیاب SWOLF یک اندازه‌گیری محبوب برای تعیین کارایی شنای شما است.

ویژگی یک ساعت ورزشی برای ورزش سه گانه

در طول ورزش سه‌گانه، باید بدوید، دوچرخه‌سواری کنید و شنا کنید. برای یک ساعت سه‌گانه مهم است که بتواند با لمس یک دکمه بین پروفایل‌های ورزشی مختلف جابه‌جا شود. شما می‌توانید داده های صحیح را در طول هر قسمت بخوانید و اندازه‌گیری کنید. همچنین ساعت باید ضد آب باشد.

ویژگی یک ساعت ورزشی برای گلف

استفاده از ساعت گلف می‌تواند باعث پیشرفت بازی شما شود. انواع مختلف ساعت ورزشی زنانه و مردانه برای گلف باید فاصله تا سبزه را نشان ‌دهند، بنابراین می‌دانید با چه شدتی و با چه چوبی باید به توپ ضربه بزنید. یک ساعت ورزشی گلف موانع موجود در مسیر را نیز نشان می‌دهد و مسافت و مسیر شما را براساس گیرنده GPS داخلی اندازه‌گیری می‌کند.

ویژگی یک ساعت ورزشی برای کوهنوردی

آیا از اندازه‌گیری داده‌های خود در کوهستان، هنگام پیاده روی، کوهنوردی یا اسکی لذت می‌برید؟ ساعتی را انتخاب کنید که برای ماجراجویان در فضای باز تولید می‌شود. انواع این ساعت اسپرت زنانه یا مردانه همیشه دارای GPS، سنسور ضربان قلب داخلی و ارتفاع سنج هستند. همچنین دارای قطب نما برای مواقعی که مسیر خود را گم کرده‌اید. بهتر است ساعت ورزشی که انتخاب می‌کنید دارای ویژگی سنجش سطح اشباع اکسیژن باشد.

 

ویژگی یک ساعت ورزشی برای فیتنس

برای تناسب اندام، به دنبال ساعتی باشید که دارای سنسور ضربان قلب و پروفایل تناسب اندام باشد. شما به چیزی بیشتر از این نیاز ندارید. در طول یک تمرین، می‌توانید تمریناتی را که قرار است انجام دهید انتخاب کنید و ساعت ورزشی داده‌های صحیح را اندازه‌گیری می‌کند. ساعت‌های تناسب اندام اغلب تمرینات ساده‌ای مانند برپی یا کرانچ را نیز برای تمرین در خانه ارائه می‌کنند. اگر به طور خاص برای چربی سوزی یا بهبود استقامت تمرین می‌کنید، در این صورت باید ساعتی را انتخاب نمایید که محدوده ضربان قلب شما را در حین تمرین مشخص کند.

ساعت_ورزشی

به کدام ساعت ورزشی نیاز دارید؟

اینکه کدام ساعت هوشمند برای شما مناسب است، به ورزش و تمرینی که انجام می‌دهید بستگی دارد. امروزه، دسته‌بندی ساعت‌های ورزشی بسیار گسترده و متنوع است. ساعت‌های غواصی، ساعت‌های خلبانی، ساعت‌های صحرایی، حتی بسیاری از کرنوگراف ها و GMT ها تنها برخی از محبوب‌ترین نمونه‌ها هستند. در حالی که اکنون هر کسی می‌تواند این ساعت‌ها را تقریباً برای هر مناسبتی بپوشد، تاریخچه و ویژگی‌های آن‌ها ریشه در کاربردهای بسیار خاصی دارد.

انواع ساعت‌ اسپرت زنانه و مردانه امروزی ممکن است صرفاً از نظر سبک، شیک و «اسپرت» باشند و فقط یک سری کارهای نسبتاً ساده را انجام دهند.

ساعت‌های ورزشی ساعت‌های ابزاری هستند. آن‌ها برای استفاده و پوشیدن توسط ورزشکاران، ماجراجویان یا سربازان یا برای زمان‌بندی رویدادهای ورزشی و حتی تلاش‌های علمی ساخته شده‌اند. آن‌ها نظاره‌گر کارتان هستند آن‌ها برای تحمل شرایط سخت ساخته می‌شوند.

ساعت_ورزشی

قیمت ساعت ورزشی چقدر است؟

ما شاهد تنوع زیادی در انواع ساعت ورزشی از نظر نوع مواد مورد استفاده برای ساختشان هستیم، از جمله لنز، قاب و بند. این موضوع بر روی تناسب و قیمت نهایی، دوام و مقاومت در برابر آب، وزن و اندازه، و موارد دیگر تأثیر می‌گذارد. قیمت ساعت ورزشی از برندهای معتبر بسیار بالاست اما اگر یک ورزشکار حرفه‌ای نیستید لزومی به تهیه آن‌ها نیست.

به طور کلی، بادوام‌ترین و گران‌قیمت‌ترین ساعت‌ دارای لنزهای کریستال یاقوت کبود یا شیشه گوریلا، قاب‌های فولادی ضد زنگ، کربن یا تیتانیوم و بند‌های سیلیکونی هستند. این ساعت‌ها فوق‌العاده در برابر خراش و شکستگی مقاوم بوده و می‌توانند ضربه‌های واقعی و شدید را تحمل کنند، اما شما هزینه آن را با قیمت‌های بالا پرداخت خواهید کرد. یک ساعت مردانه اسپرت با چند ویژگی اولیه و غیرتخصصی برای انواع ورزش قطعاً یک ساعت ورزشی ارزان محسوب می‌شود. شما باید بدانید چه انتظاری از ساعت ورزشی خود دارید و متناسب با آن هزینه‌اش را پرداخت کنید.

شما می‌توانید ساعت مچی زنانه و مردانه خود را از اسپورتلند با کیفیت بالا و قیمت منصفانه تهیه نمایید.