فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

شیکر ورزشی
23 مهر

شیکر ورزشی و نحوۀ استفاده از آن

بطری های شیکر، یکی از محبوب ترین لوازم ورزشی ورزشکاران، به خصوص بدنسازان می باشد. شیکرها در بین ورزشکاران حرفه‌ای و کسانی که بدنسازی و عضله‌سازی کار می‌کنند بسیار پر طرف‌دار است و همیشه دم دستشان است تا از نوشیدنی محتوای آن پس از هر بار تمرین بنوشند.

ادامه مطلب
شست-و-شوی-لباس-ورزشی
13 تیر

راهنمای شست و شوی انواع لباس و شلوار ورزشی

ورزش یکی از فعالیت هایی است که همیشه با تعریق بدن همراه است، بنابراین همواره بدن ورزشکار در معرض آلودگی ها و انواع باکتری هاست. بنابراین شست و شوی لباس ورزشی از اهمیت خاصی برخوردار است تا ورزشکار را در برابر بیماری های پوستی و تنفسی در امان نگه دارد.

ادامه مطلب
شست و شوی ساک ورزشی
31 خرداد

راهنمای شست و شوی انواع ساک ورزشی

یکی از نکات مهم دررابطه‌با ساک ورزشی، پاکیزگی و نظافت آن است. مسلماً لباس ورزشکار پس از ورزش دچار تعریق و بوی بد می‌گردد و پس از تمرین و بازگشت به خانه لباس‌های خود را درون ساک ورزشی خود قرار می‌دهد. عدم توجه به نظافت ساک ورزشی در درازمدت باعث ایجاد بوی بد در ساک ورزشی می‌گردد که باید از این امر جلو

ادامه مطلب
تمییز-کردن-کفش-پیاده-روی
04 خرداد

چگونه کفش پیاده روی خود را تمیز کنیم؟

برای اینکه همیشه کفش های ورزشی تان قابل استفاده باشد و مانند روز اول زیبا و شیک باشد نیاز به نظافت و نگهداری دارد. هنگامی که شما یک کفش ورزشی را خریداری میکنید قطعا با آن مسیر های مختلفی را طی میکنید.

ادامه مطلب
شستشوی-کش-پیلاتس
15 اردیبهشت

راهنما‌ی شستشوی کش پیلاتس

کش پیلاتس یا کش بدنسازی، به کشی گفته می‌شود که در باشگاه‌های بدنسازی برای انجام یک سری حرکات ورزشی و یا اینکه در مراکز توان‌بخشی برای بهبود نا‌توانی‌ها‌ی جسمانی مورد‌استفاده قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
نگهداری-بوت-مردانه
01 اسفند

اصول خرید و نگهداری بوت مردانه

قبل از خرید بوت مردانه باید از اصول نگهداری آن اطلاع داشته باشید. نحوه مراقبت از هر کفشی در فصول گرما و سرما متفاوت است در ادامه این مقاله برخی از نگهداری کفش باتوجه به جنس آن را مرور می‌کنیم.

ادامه مطلب