به فروشگاه اسپورتلند خوش آمدید.

امورمشتریان 33308167-041   دفتر مرکزی 33274005-041

;
;

خدمات مشتریان

تعویض

شرایط و مدت زمان تعویض کالا

7 روز تضمین تعویض کالا، ویژه ی مشتریان فروشگاه اسپورلند
مشتریان فروشگاه اسپورلند برای امتحان و بررسی اجناس خریداری شده تا 3 روز فرصت دارند. در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد باشد، فروشگاه اسپورلند، کالا را برای آنها تعویض خواهد نمود. چنانچه کالای مورد نظر در انبار موجود نباشد، مشتریان ارجمند دو انتخاب خواهند داشت؛
1- دریافت کالای مشابه به انتخاب خود
2- انصراف از خرید و دریافت وجه پرداختی
لازم به توضیح است که در هر دو حالت، این پروسه حداکثر ظرف 3 روز کاری انجام خواهد شد. هزینه ی کالای تعویض شده نیز بر عهده ی فروشگاه اسپورلند است.

شرایط تعویض کالا

1- مشتری باید ظرف 2 روز پس از دریافت کالا، نسبت به اعلام ایراد کالای خریداری شده اقدام کند.
2- ایراد کالا می بایست به تأیید کارشناسان فروشگاه اسپورلند برسد.
3- ایراد ناشی از استفاده ی نادرست از کالای خریداری شده، و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
4- کالای خریداری شده حتما باید از فروشگاه اسپورلند خریداری شده باشد.
5- چنانچه ایراد مورد تأیید کارشناسان قرار نگیرد، کالا به مشتری عودت داده می شود و هزینه ی ارسال بر عهده ی خریدار است.

گارانتی

کلیه ی محصولات فروشگاه اسپورلند دارای 1 ماه گارانتی زیره کفش از زمان صدور فاکتور می باشند.

شرایط گارانتی

ارائه ی فاکتور و یا رسید خرید محصول، جهت خدمات پس از فروش الزامی است.
زمان انقضای گارانتی بر حسب تاریخ ثبت شده در فاکتور و یا رسید فروش محاسبه می شود.
 اطمینان از سالم بودن ظاهر محصول، برچسب سریال و ضمانت نامه هنگام خرید و تحویل
 ضمانت نامه حتما باید ممهور به مهر فروشنده بوده و تاریخ خرید در آن قید شود

مواردی که شامل گارانتی نمی شود

ارائه ی خدمات به محصولاتی که از فروشگاه های دیگر خریداری شده اند مقدور نخواهد بود.
در صورت مخدوش بودن شماره ی سریال فاکتور خرید، محصول از شرایط گارانتی خارج می شود.
ضمانت محصول صرفا شامل ایرادات ناشی از ظاهر محصول بوده و شامل خرابی ناشی از استفاده نادرست و سهل انگاری از طرف مشتری و ... بنا به تشخیص کارشناسان فروشگاه اسپورلند نمی شود.

امکان ارسال هدیه

فروشگاه اسپورلند امکان ارسال کالا به عنوان هدیه به دوستان و عزیزن شما را از طریق وب سایت، فراهم آورده است. شما می توانید کالای خریداری شده را با مشخص نمودن آدرس مقصد، روش ارسال، امکان بسته بندی و درج متن دلخواه خود بر روی هدیه برای دوستان و عزیزان خود ارسال و آنها را در مناسبت های مختلف شاد کنید.

رویه های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏ های فروشگاه اسپورلند بوده است و فروشگاه اسپورلند در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی فروشگاه اسپورلند خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر هستند:

اشکال در کالای خریداری شده

از آنجا که گاهی مشتریان برای امتحان کالای خریداری شده به فرصت نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر، فروشگاه اسپورلند فرصت تست کالاهای فروخته شده را 2 روز کاری پس از تحویل در نظر گرفته است.
جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا 3 روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق شماره تلفن 33308167– 041 و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما - در وب سایت - به خدمات پس از فروش فروشگاه اسپورلند اطلاع داده شود.
کارشناسان خدمات پس از فروش ما ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند. در صورتی که نقص محصول توسط کارشناسان فروشگاه اسپورلند تأیید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید.
برای ارسال کالای دارای ایراد به فروشگاه اسپورلند ،لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
توجه: این سرویس اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد می شود، را شامل نمی شود.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 2 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده، اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته های زیر دقت بفرمایید:
در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 6 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه اسپورلند اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
در مورد مغایرت، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر 2 روز کاری پس از دریافت کالا به فروشگاه اسپورلند اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
جهت هماهنگی از طریق شماره تلفن 33308167– 041 و یا  از طریق ارسال ایمیل به خدمات پس از فروش فروشگاه اسپورلند اطلاع داده شود.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اولیه یا بسته بندی اصلی خود خارج نشده باشد.
از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش فروشگاه اسپورلند ، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تأیید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 2 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
توجه: هزینه های ارسال کالا در صورت تأیید ایراد و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت، به عهده فروشگاه اسپورلند است.

آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 6 ساعت پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه اسپورلند اطلاع داده شود.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسه ی رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور، به خدمات پس از فروش فروشگاه اسپورلند ارسال شود.
در صورتی که آسیب های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه اسپورلند عودت شود.

انصراف از خرید

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد فروش فروشگاه اسپورلند اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.
در صورتی که پس از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 1 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در این حالت، در صورتی امکان برگرداندن و انتخاب و جایگزین کردن کالای دیگر به جای آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود.
برای ارسال، دقت بفرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه ی لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فروشگاه اسپورلند دریافت نشود، امکان استرداد آن وجود ندارد.
از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش، کالا را دریافت و تأیید کند در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا 2 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
جهت هماهنگی باید از طریق شماره تلفن 33308167– 041 به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه اسپورلند اطلاع داده شود.